Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men det ser ju ut att vara en fräsch färg till fuxar faktisk.
helst vill jag ha typ ett brunt schabrak med turkost kantband och sen matchande turkosa lindor till. någon som har tips på märken, förutom eskadron? hittar nämligen inte schoko/petrol kollektionen, den är väl slutsåld dom flesta ställen.
nja men det gäller bara vanliga färger som rött, rosa, vanligr grönt och såna färger.
just nu vill jag ha turkos/petrol och ljusgult haha. kombinerat med brunt. tyvärr har det tagit mig ett år att komma fram till att det är snyggt så dom eskadron-kollektionerna är nästan omöjliga att hitta nu..
Jag har turkost till min fuxa Har tyvärr inga bilder, min favorit är ett BR schabrak som är turkost med mörklila kantband =) MED matchande pannband förstås Annars har jag knallgult, problemet för mig är att jag inte tycker om dessa färger någon annan stans än på hästen
Det var ju riktigt snyggt med turkost på fuxar. ;D
Har själv en fux, men aldrig tänkt den tanken, att turkost kan passa bra.
Före drar mest grönt, tycker de är snyggt, och marinblått,svart, mörkare brunt osv.
men den färgen var grym ;D
dags o skaffa sånt till min fux pojk ;D
skulle du lessna på turkos så kan du skicka alla turkosa grejor till mej
jag menar du kanske tycker det blir jättefult när du väl har grejorna och då har du helt plötsligt ingenstans att göra av det