Turkost på fux

Centaur

Trådstartare
Någon som har bilder på det? :)

Har sett det på isabell och mörk fux och tycker det var snyggt, men hur ser det ut på en vanlig fux?

Funderar på om jag vågar köpa.:p

Sv: Turkost på fux

Min kompis har mycket turkost på sin fux. Ska se om jag hittar några bilder.

Här är hennes turkosa lindor på en liten fux, men lite turkost är det.
54929_1198875114.jpg

78890_1198875104.jpg

coolt! men tror att lite mörkare turkos kanske är snyggast? typ som eskadrons petrol-färg.

Jag har turkost på min fux, hon har ju vanlig fuxfärg men såklart sin vita man :d Men lindorna är mörkare än på bild.

IMGA2615-1.jpg

det är ju på din jag har sett det.:d men hon är väl ganska mkt mörkare än min?

Nja så mycket mörkare är hon nog inte, annan nyans tror jag mer.
Hon är ju dock klippt för det mesta så då ser hon mörkare ut.

Här är hon ljus.
rygg.jpg

Här är hon lite mörkare.
Stella8-2.jpg

Jag tycker att hon har fuxfärgen :D De flesta brukar dock säga att hon är en färgväxlare :p

det var verkligen turkost. :D

men det ser ju ut att vara en fräsch färg till fuxar faktisk.

helst vill jag ha typ ett brunt schabrak med turkost kantband och sen matchande turkosa lindor till. :d någon som har tips på märken, förutom eskadron? hittar nämligen inte schoko/petrol kollektionen, den är väl slutsåld dom flesta ställen.

Men CENTAUR :eek:
Var det inte du som avskydde starka färger till hästen :p

Jag tror iaf det kommer bli jättefint, allt klär en skönhet ;)

Tillägg: Mörkare turkos som du var inne på tror jag passar ljus fuxfärg, men kanske inte ljusare turkos.

Inte för att det här har med saken att göra, men jag har ett par tukosa lindor till min skimmel, men det ser mest clownigt ut ^^

Turkost är hett! :d
Har det till min svartbruna, han passar bäst i den ljusa nyansen men din blir nog bättre i en mörkare . .

nja men det gäller bara vanliga färger som rött, rosa, vanligr grönt och såna färger.

just nu vill jag ha turkos/petrol och ljusgult haha. kombinerat med brunt. tyvärr har det tagit mig ett år att komma fram till att det är snyggt så dom eskadron-kollektionerna är nästan omöjliga att hitta nu.. :p

Jag har turkost till min fuxa :love: Har tyvärr inga bilder, min favorit är ett BR schabrak som är turkost med mörklila kantband =) MED matchande pannband förstås :angel: Annars har jag knallgult, problemet för mig är att jag inte tycker om dessa färger någon annan stans än på hästen :p

Det var ju riktigt snyggt med turkost på fuxar. ;D
Har själv en fux, men aldrig tänkt den tanken, att turkost kan passa bra.
Före drar mest grönt, tycker de är snyggt, och marinblått,svart, mörkare brunt osv. :)
men den färgen var grym ;D
dags o skaffa sånt till min fux pojk ;D

skulle du lessna på turkos så kan du skicka alla turkosa grejor till mej :D
jag menar du kanske tycker det blir jättefult när du väl har grejorna och då har du helt plötsligt ingenstans att göra av det :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 155
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Santoxen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka