Bukefalos 28 år!

har tänkt att köpa nappflaska och det men det behövs ju inte än utan det blir i slutet av graviditeten (om det nu är så att det är bebbar i magen).
 
ja det är klart att man får.
pappan heter IDP*Shangri-la Falcor och han är lilamaskad.
hans föräldrar kommer från nya zeeland så det är helt nytt blod (nästan).
han är jättefin!!
 
Vad är Djurens center? :confused: Vart kan man annars köpa nappflaska och mjölkersättning? Jag har hört att det ska finnas en bra på apoteket, men jag minns inte vad den heter.
 
Mjölkersättningen du tänker på är nog KMR. Apoteket har den ibland och de flesta veterinärer har den hemma. Nappflaska brukar finnas att köpa i djuraffärer och hos veterinären.
 
ja det ska bli spännande.
ungarna blir antingen svarta, blåa, lila eller choklad. kan även bli maskade om jag inte minns fel. vill ha en choklad!! :love:
 
japp! :banana:

i morgon kan det vara tre veckor sedan hon blev parad. :)
idag var det tre veckor sedan hon åkte iväg, men då var hon lite rädd och var väldigt arg på mannen.
men på fredagen och lördagen så var det full fräs på dem :o
hoppas hoppas hoppas!!!
 
Djurens Center är en affär här i Örebro som har det mesta och ofta är billigast också. Det skiljde nästan 900:- på klösträden på dom olika affärerna här i stan :eek: :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
578
Senast: Åsa A
·
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Anna
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 985
Senast: TinyWiny
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp