Tv - Boxerkort??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare joujou
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 746
J

joujou

måste skaffa kort till boxern för att kunna se något annat än svt och 4:an ;) men vad ska man ha, någon som vet vad som är bra??

ska det inte finnas nått kort där man kan bestäma vilka kanaler man vill ha, så man slipper alla onödiga som ändå inte är nåt att ha:)

Sv: Tv - Boxerkort??

måste skaffa kort till boxern för att kunna se något annat än svt och 4:an ;) men vad ska man ha, någon som vet vad som är bra??

ska det inte finnas nått kort där man kan bestäma vilka kanaler man vill ha, så man slipper alla onödiga som ändå inte är nåt att ha:)

Det enda företag som sänder marksänd digital-tv (alltså de sändningar du kan ta emot med din "boxer"-mottagare) är just företaget Boxer. Deras olika erbjudanden (på deras hemsida HÄR är de som du har att välja mellan.
Vill du ha större utbud och möjligheter behöver du titta på andra mottagningsalternativ, främst satellit.

Sv: Tv - Boxerkort??

Vad har du för "boxer"? Vi har tele2 via marknätet och en mottagare man fick gratis om man tecknade 12 mån abb. En del grannar har parabol men de flesta kör tele2, ingen har boxer här för det krävs tak-antenn och de flesta monterade bort dem då kabeltv kom. Betalar 69 kr/mån för de vanligaste kanalerna (1,2,3,4,5,6 osv) + 169 kr för Canal+

Liknande trådar

Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
524
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
467
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
829
Senast: MJLee
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
816
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31