Sv: Tv-spel

Nu ska vi se:

Playstation 1
Playstation 2 (ett stort gammalt hederligt, köpte det direkt när det kom till Sverige) :love:
Nintendo 8 bitar
Super Nintendo
Nintendo 64
Nintendo Game Cube

Snart ett Nintendo Wii.

Just det vi har ett Gameboy Color också.

super famicom (super nintendo <3)
xbox 360
lite hårdvaruemulatorer från 8bit och gameboy till nes. men de räknas nog inte.<3

Xbox, men jag vill ha en Xbox 360 :p För jag vill ha Lost-spelet..
Få se någon gång när jag har varit snål i några månader. Det dumma är ju att jag får ingenting om jag t.ex säljer min gamla box.

Oj vad många alla har :O Vi har playstation 2 (den lilla sorten) Och mitt svarta ds lite.

Det är inte tillåtet att annonsera på forumet!

Nu när tråden ändå är uppe igen kan jag ju meddela att det nu även finns en xbox 360 elite i hushållet.. :angel:

Oj oj där ser man. ;) Är du nöjd med den? :)

Jag och sambon vill inte ha något Nintendo Wii har vi kommit fram till. Är mera sugna på ett PS3 :love:

jag äger inga :o men inom familjen finns iaf 2 st NES, minst 2 st Sega Master System, 2 st Sega Master System version 2 :p, minst 1 Sega Mega Drive samt min brors typ käraste ägodel - ett 70-tals Atari :D haha, vi är nördar :p

Jag har knappt fått röra den än så länge. Trots att jag fått en egen rosa dosa. :p

Jag tycker wii är roligare än ps3.. men ni gör ju som ni vill. ;)

Vi har spelat oss less på Wii :o :p Visste inte ens att man kunde göra det, men tydligen så går det :D

har nintendo 8 bits snes game boy advance sp nintendo wii

kl

Vi har Nintendo 64 (som fortfarande används titt som tätt; Supersmash bros håller än), Xbox och Xbox 360. Skulle gärna ha en Wii också...

*kl*

Jag har ett Nintendo Wii (nästan nyinköpt) och dottern har ett Nintendo DS. Fast det blir betydligt mer datorspelande (Lord of the Rings Online) än TV-spelande :)

Nintendo 64
Gamecube
Playstation 2 (som inte spelar upp DVD-skivor, vilket betyder att vi inte kan spela GH WT :cry: )
Gameboy Advance SP
Gameboy Pocket
Gameboy (original)

(ps 3 e på gång)

Jag spelar mest WoW ändå..

iiiiik:eek:

va många ni har , och får man fråga vad gör ni me två av nån?!

Har bara :

Nitendo DS lite (grå)
Playstation 1
Playstation 2
och en gammal nitendo som man kopplar till tvn den funkar knappast mera :devil:

Liknande trådar

Fritid Vill ha tips på tv spel där man kan spela två st samtidigt. Vi har wii, gamecube, ps1 och nintendo 64
Svar
4
· Visningar
1 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025