Två hästar kan ha plågats

Sv: Två hästar kan ha plågats

Hej!!!!:bump: Jag blir så trött på alla djurplågare,,,,,,,,,,, hoppas att de får sitt straff :devil:
 
Sv: Två hästar kan ha plågats

:eek: jag tycker att de människor som behandlar djur så ska behandlas på samma sätt, fast de skulle väl njuta.. puckon säger jag bara.. stort + till alla som jobbar med misskötta djur.. kreamar..:love:
 
Sv: Två hästar kan ha plågats

Det här är i mina trakter och jag tom har en liten misstanke om en person det kan röra sig om. Jag vet nämligen en person som varken behandlar hästar, hundar eller barn på ett som jag tycker acceptabelt sätt och undrar om det kan vara den personen som gjort detta. Rätt åt den i så fall om den blivit anmäld. F-n att människor jämt skall försöka lösa saker med våld! :mad:
 
Sv: Två hästar kan ha plågats

Stackars, stackars hästar...:cry: :cry: :cry:
 
Sv: Två hästar kan ha plågats

Jag tror en del inte är kloka, dom som såg varför säger dom inte till?Jag hade blivit vansinig:devil: :mad: :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (KB) På Stall Ella finns en pool, bastu och dusch. Dessutom erbjuds massage-, akupunktur- och laser-behandling. Men inte för människor...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Skånskan) Vid gamla Stenskogens ridklubb springer det åter hästar i hagen. Men det är ingen ny ridskola. I stället är det två nya...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSK) Polisen i Alingsås har nu startat en utredning av hästen Ametists försvinnande. Inom kort kommer slakteriägarens dotter Veronika...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (KB) På Fjärens Ridcenter utanför Hjärsås har man sedan i våras uthyrning av hästar. Ett framgångsrikt koncept och redan nu står folk i...
Svar
0
· Visningar
1 212
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp