Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Kristianstadsbladet)
Vittnen har sett när en person slår sina hästar och dessutom har hästarna märken efter piskslag. Nu har Råby ridklubb anmält saken till polisen i Bromölla som rubricerar gärningen som djurplågeri.
jag tycker att de människor som behandlar djur så ska behandlas på samma sätt, fast de skulle väl njuta.. puckon säger jag bara.. stort + till alla som jobbar med misskötta djur.. kreamar..
Det här är i mina trakter och jag tom har en liten misstanke om en person det kan röra sig om. Jag vet nämligen en person som varken behandlar hästar, hundar eller barn på ett som jag tycker acceptabelt sätt och undrar om det kan vara den personen som gjort detta. Rätt åt den i så fall om den blivit anmäld. F-n att människor jämt skall försöka lösa saker med våld!
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...