JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trav
Trådstartare
Trådstartare
martha
Startdatum
Startdatum
22 Dec 2008
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
780
på samma dag
Först fick jag KG Holgerssons bok i brevlådan idag och sen fick jag äran att sitta o diskutera med självaste Dean Hoffman
Trevlig prick det där
Sv: Två legender
Nemen, vad kuligt för dig!
Hur kom det sig att du fick det???
jag raggade upp honom på facebook och nu sitter vi o dividerar
Aha, man kan visst hitta alla möjliga kufiska typer på facebook ser jag....
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Gravid - 1år
Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Katthälsa
Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna.
Fån början var tanken att jag bara skulle...
2
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag dömer ju inte MsvB men jag tycker att det är
om jag har uppfattat det rätt kring Kittels långa stångtygel så trivs inte hästen på...
Amanda_F
8 minuter sedan
Svar: 1 511
Visningar: 118 175
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
Idag kl 09:33
Svar: 6
Visningar: 1 616
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00