B
Bollie
Vad änvänder ni när ni tvättar era lammullspaddar? Har undvikit att tvätta min in i det sista men nu går det inte längre...
vad änvänder ni för tvättmedel? Maskin eller för hand?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bollie skrev:Vad änvänder ni när ni tvättar era lammullspaddar? Har undvikit att tvätta min in i det sista men nu går det inte längre...vad änvänder ni för tvättmedel? Maskin eller för hand?
startgrow skrev:Tvätta för hand INTE i maskin! Sen använd speciellt tvättmedel.
tvättade min ena i maskinen häromdagen o den blev hemsk! o ja trodde ja följde konstens alla regler.. fy fan va tråkigt..
men får väl köpa en till.d om e ju så billiga![]()
men tvätta för hand o låt den dropptorka sakta.. då håller dom sig fina jättelänge!
jag använde hästschampoBollie skrev:Vad änvänder ni när ni tvättar era lammullspaddar? Har undvikit att tvätta min in i det sista men nu går det inte längre...vad änvänder ni för tvättmedel? Maskin eller för hand?
Alexandra_W skrev:Jag har tvättat min fårskinnsvojlock i maskin i *tänka* 7 år nu, och den är som ny. Inga problem alls alltså. I början körde jag i speciellt lammullstvättmedel, men nu kör jag i vanligt tvättmedel, på på maskinens ylletvättsprogram. Och en aniiiing sköljmedel i. Sen dropptorka hängandes, och så 'borstar' jag den när den torkat.