Tvättkorgar med grader på?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Yttik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 5 198

Yttik

Trådstartare
Jag har tidigare sett tvättkassar som är typ fyrkantiga i plast som det står tex 40 grader, 60 grader mm på. Var hittar man dessa? Letar som en tok!

Sv: Tvättkorgar med grader på?

Ja om det inte är en länk. Har jag för mig iaf. Skulle dessa finnas på Hööks t.ex får man skriva det. Men inte länka till deras webshop.

Jag har köpt förvaringsmöbeln TROFAST med utdragbara plastbackar i och skrivit dit grader på lådorna själv. Funkar jättebra! :)

trofast-forvaringskombination__42517_PE130519_S4.jpg

Jag har för mig att jag har sett på Åhlens nån gång.
Jag har varit på jakt efter något bra sorteringssystem. Tyvärr finns det inte så många bra att välja på tycks det. Det finns betydligt många fler smarta varianter om man googlar på "laundry sorter" (om ni behöver inspiration)...

Jag har köpt vanliga trådbackar och skrivit ut lite snygga lappar på datorn. Himla bra för då kunde jag skriva dit t ex arbetskläder, underkläder så inte sambon lägger allt i samma korg :) dvs, som han brukar göra annars, så hoppas detta hjälper!

Vet inte vart man köper med grader på. Men annars tänkte jag på cassiopejas förslag. Det är bara å köpa in egna påsar/lådor å så skriver man ditt/syr ditt graderna själv.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: MiaMia
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: jemeni
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Radannons Underlätta städningen i hagar, paddockar, trädgårdar och parker med världens mest sålda gödselsug från Greystone! Att suga upp gödsel...
Svar
0
· Visningar
1 077
Senast: Greystone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka