Tvättning och lagning av täcke?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Tromma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 092
T

Tromma

Hej!
Är det någon som lämnar in sitt täcke för lagning resp tvättning till företag för att få hjälp?
Vad ligger priserna på?
Tar de olika betalt beroende på hur tjockt täcket är?
I vilket skick måste täcket vara när man lämnar in det?

Sv: Tvättning och lagning av täcke?

Jag tvättar alltid själv . Har köpt en begagnad vaskator för täcke mm
Men lagning lämnar jag till skomakaren . lir gör bra

Sv: Tvättning och lagning av täcke?

Jag lämnar täckena till http://www.textilina.info.se/, 120 per täcke för tvätt, ytterligare 120 för impregnering. Hon hämtar om vi har flera täcken, normalt går vi alltid ihop några stycken. Tyvärr blandas täckena ihop ibland, eller försvinner, men hon brukar kompensera. Men täckena blir rena och fina. Hon lagar också. Enhetspris för alla täcken oavsett tjockled. Skicket har nog ingen betydelse, jag har aldrig hört något sånt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
864
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 927
Senast: Derivata
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: Masse
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023