Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt eget barn är fulsöt.. Hon har en liten grisnäsa, men jag älskar henne ändå och tycker självklart hon är det vackraste som finns. Jag har ju vart med och skapat henne, burit henne i 9 månader. Men hon ser ut som en pojke i klänning när jag har på henne klänning..
Hon är alltså det enda barnet jag ser på och känner av det där som kallas kärlek. Sen tycker jag de flesta barnen är söta. Bananabambis Alvin, osså Jolantas Arvid är ju två favoriter.
Det skall vara massa hår på bebisar, tyvärr verkar Saga brås på sin far.. Inget hår fram, men massa bak..
Jag tycker att många nyfödda ser lite roliga ut. Vill inte kalla dom fula men dom är inte så där superdupersöta som dom oftast blir efter bara några månader. Vår egen var såklart jättesöt som nyfödd
Tycker jag att någon är söt säger jag det. Tycker inte att den är söt säger jag inget.
har inga barn själv, så jag smyger runt lite, men svarar ändå
klart man har hajat till över nån bebis utseende nångång, men jag skulle nog aldrig kalla en bebis för ful, på riktigt. "fulsöt" finns ju nåt som heter, och jag håller med den som skrev här ovan att alla människor har något vackert!
som en rolig detalj sa min egen mamma när jag var nyfödd
"åh, stackars barn att se ut sådär, hon liknar sin farmor!!"
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Trädgård & Växter Jag har köpt påsjord med naturgödsel som jag hade tänkt använda till alla mina tomater. Jag har förberett ett pyralidtest med ärtor, men...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...