Tygåtgång fleecetäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mamsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 946
M

mamsan

Jag var inne på en tygaffär och hittade ett jättesnyggt fleecetyg som jag skulle vilja sy ett täcke till pållan av. Men jag har inget täcke här att mäta efter, så jag undrar om det är nån som vet hur mycket tyg man behöver till ett 135 cm täcke? Skulle eg helst vilja ha hals på det också, men det har jag inget mönster till.
Tyget var 150 cm brett.

Sv: Tygåtgång fleecetäcke

Herregud vad snyggt!!!!!

Tackar :bow:

Får hem hästen idag så då ska jag fotta med lindorna till oxå och jag håller på att sy ett till till henne...

/ Kitara_ *Som har fått dille på att sy täcke...*

ca två meter borde räcka då 75 cm på var sida är alldeles tillräckligt...

Letar efter ett mönster till ett täcke med hals men har inte hittat något. Har någon en länk till någon sida där man kan hitta lite mönster till hästsaker

Liknande trådar

Utrustning OBS!!! Detta är ingen annons! Vill bara ha hjälp på vilka märken som kan fungera. Jag är på jakt efter ett fleecetäcke i storlek 135...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Sirap
·
Utrustning Ska sy ett ländtäcke, men har inget mönster. Behöver lite hjälp med att mäta! Någon som har ett ländtäcke passande en 154 cm hög...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Lorelie
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11... 2
Svar
37
· Visningar
5 326
Senast: sweet_extraa
·
L
Utrustning hoppas nån här inne kan hjälpa till så ja kan bestämma vilket täcke ja ska köpa antingen ett Kimberly det är blått med lite gråblåaktig... 2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Lindaslycka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka