Tyska hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mjuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 206

Mjuff

Trådstartare
Är det någon som vet en bra sida på internet där man kan söka på tyska hingstar och få fram information och bild på dem?

Sv: Tyska hingstar

Gick in där men men fattade typ inget. :o

Ingen smarting som kan hjälpa mig att hitta hingsten Wonderworld (e Weltmeyer) och hingsten Dubel?

Vore grymt tacksam isf! :bow:

Sv: Tyska hingstar

Hingsten Wonder World är en fuxhingst född 1989 i Bayerska stamboken.
Han har bara tävlat i unghästklasser i hoppning och dressyr och har tjänat 202 euro i prispengar. Godkänd i de små förbunden Bayern och ZfdP.

HLP 100-dagarsprov har han gjort 2 gånger med dåliga resultat.
1992
Dressyr 75.14
Hoppning 82.85
Totalt 75.90 (31 av 35 hingstar)
1995
Dressyr 83.40
Hoppning 87.60
Totalt 84.68 (28 av 39 hingstar)

Endast 15 tävlande avkommor.Bara 1 stamboksförd dotter
Avkommeindex Dressyr 87 (78% säkerhet)
Finns i år i avel i nordöstra Tyskland.
Stammen har du här http://www.sporthorse-data.com/db.php?i=277513&time=1343206050

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
3
· Visningar
764
Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: Cinzia
·
Avel Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men... 2
Svar
21
· Visningar
834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka