Ubs-drivrutiners 'saknas'

californication

Trådstartare
Jag håller på och hjälper en bekant med sin dator. Den har 2 usb-portar, och usb-porten fungerar, men trots detta kommer det upp att drivrutinerna ska installeras varje gång man sätter på datorn. Hon har sin skrivare ikopplad, så det är absolut inget problem med den, förutom detta med drivrutinerna.

Jag antar att det är något knas med drivrutinerna, och behöver därför er hjälp. Vad kan vara fel?

Jag har kollat tillverkarens hemsida, men drivrutiner till usb-porten verkar ej finnas. Kan det ligga dolt under en annan drivrutin kanske?

Datorn är en Fujitsu-siemens Scenic 2. P4-processor 1.7 Ghz, och Win XP home edition i. 256 el 512mb ram i, osäker. Tror det är 512 dock, men hel säker som sagt. Skrivaren är modell Lexmark om det har någon betydelse.

Hjälp mottages tacksamt, jag har googlat och slitit håret, men ej hittat något. Hjälp! :bump:
 
Sv: Ubs-drivrutiners 'saknas'

USB-drivrutiner som ska installeras är de för skrivaren, misstänker jag. Installera drivrutinerna först, sen peta i USB-kabeln.
 

Liknande trådar

U
IT & mobiler Hejsan! finns säkerligen ett och annat datageni här på buke,som kanske till och med skulle kunna hjälp mig?! Har köpt en ny...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler När jag köpte dator för ca 3 år sen, köpte jag en Packard Bell, nått som jag ångrar bittert. Men nu har jag den iaf. Fick med ME, som...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp