ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

*kl*

Var på Gekås igår och fick tag i en del saker :)! Dock tyckte jag inte de hade såååå jättemycket att välja på som jag trott och det fanns knappt några bett eller hjälmar för allt var utplockat :S. Men är på det stora hela nöjd :)!

60650_1189245459.jpg

Ridbyxor och termoridbyxor
72855_1189245462.jpg

Ett fleecetäcke, ett regntäcke, en fårskinnsrumpvärmare, benlindor, benlindepaddar, reflexbrösta, reflextäcke och en termometer.

Ser inga bilder :(

Har inte hlr bdb :/, rackarns...

Aja hoppas någon mer lägger upp några bilder snart :)

*KL*
Nu är min vän i Ullared! Jag ska få reda på ALLT när hon kommer hem s å jag kan planera min resa på fredag!!!! :love:

Vilken tur du har:D, du får berätta allt i tråden också! ;)

kl

jag ska dit i slutet på oktober :d Snacka om att det kliar i fingrarna när man ser alla era bilder! Man vill ju bara dit och köpa :) Lita på att det blir bildbomb när jag kommer hem därifrån ;)

Den 29:e, så vi missar nog varandra :p Oh just ja, de där nya vagnarna! Grrrrr så sur jag var på alla galna tanter förra året, och inte kunde de säga förlåt heller när de fläkt upp hälsenan på en :devil:

*kl* hur är det med "shires" täckena nu? dom som hette rain rug, easy mover osv. har dom några inne? vilka modeller osv?

Nu såg jag bilderna, jättefina fynd!

Ngn som möjligtvis sett några skrittäcken i flecce? :bow:
Håll utkik åt mig :D

*kl*

Nu har min kompis kommit hem!
Hon köpte inte så mycket i hästväg, mest grimma,grimskaft,gummiskrapa, liniment och sådana saker!
Hon sa att det fanns massor av täcken (men hon kollade inte närmre på vilket).
Tyvärr fanns de inga foderkrubbar, så ngt för mig att stryka på min lista!
Haha men julklappar har hon inhandlat iaf :P

kl

Åker den 18 september, första gången jag är där :) Hur pass billiga är dem med hästsaker jämfört med andra butiker? Är lite osäker på hur mycket pengar jag ska ha med mig...

de är väldigt billiga men det gör att så mkt mer saker råkar hamna i vagnen så i slutändan så betalar du nog mer än vad du skulle gjort i en vanlig butik men du har fått en massa extraprylar och bra-att-ha-saker...

Haha okej, vilken tur jag ska ha min sambo med mig då, han är ganska bra på att fråga "behöver vi verkligen det där? Är du helt säker?" :angel:

Hade tänkt köpa:

Helskodda ridbyxor
Fleecetäcke
Benlindor (vanliga och sådana med "padd" i början)
Grimma/Grimskaft
Shabrak
Benskydd
Nytt D-bett
Pannband
Träns med bred nosgrimma (till hobbyridning)

Hur ligger priserna på detta, ungefär då. Billigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka