ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Kompisen var på Ullared igår o köpte med en förbygel från Capone (Kings Saddlery) för 149:- helt ok, inte så bra bild men...
15199224.jpg
 
Sv: ullared fynd

Nu kommer det bilder :)

15212919.jpg


spann m lock. spannen 7.95/st lock 7.95/st

15212920.jpg


Skydd 4 st 59.95/2 st. Fanns upp till X-full :bump:

15212921.jpg


2 st svansremmar 19.95

15212922.jpg


Garlic flakes 59.95 kryssgjodsplattor 14.95/st Fodrade ridstrumpor 19.95/st Päls glans 59.95 B-vitamin 49.95 Handskar 39.95 Tvättborste 14.95 Självhäftande lindor 19.95/st

15212923.jpg


Ryktlåda 69.95
 
Sv: ullared fynd

*KL*

det här kom stallägaren hem med till mig i lördags :D
15191599.jpg

-det röda schabraket med dubbla passpoaler, 99kr
-regntäcke med hals, 399 kr
-reflexridtäcke
-pälsglans
-2 nosluddsset haha present från stallägaren ^^,
 
Sv: ullared fynd

kl

är det någon som har fleece lindor från gekås?

hur är dom? blir det över en liten kardborrestump när man lindat?
(så där fult ni vet!)
 
Sv: ullared fynd

Jag har ett par! Har tyvärr inga bilder från när de är pålindade. De är nog lite kortare än normalt för de passar perfekt som transportbandage till en shettis på 92 cm. Vanliga fleecelindor brukar bli en stor klump på benen.
har inte tänkt på om det blir en massa kardborre över men tror inte det, det brukar nog bli ganska perfekt.
 
Sv: ullared fynd

Knapplån

Ingen som ska upp som köra igenom Växjö ? *flirt*
 
Sv: ullared fynd

Jag har fleecelindor från gekås, de passar perfekt till mina hästar. Kardborren passar perfekt där den ska vara så att säga. Perfekt längd ^^
 
Sv: ullared fynd

Jag har också Fleecelindor därifrån. Jättebra, snygga och bra kvalitet. Och precis lagom långa!
 
Sv: ullared fynd

*KL*

nu bär det av till ullared igen :devil: inte för skojs skull denna gång...


det blåa regntäcket (ni hittar det längre fram i tråden) som jag köpte har gått sönder!
hästen har enbart provat det å så fick hon ha på sig det ute här om dagen för första gången.när jag kommer till stallet så är ena kryssgjorden inte knäppt så tänkte jag sätter fast den ingen-men då har nylonen som håller fast spännet på täcket flätat upp sig-så spännen sitter alltså inte kvar...

så det blir att reklamera! sånt ska väl ändå inte ens lågpristäcken gå sönder för tycker jag... men kommer ta mig ett nytt, hoppas bara det finns i rätt storlek nu...

så vill ni veta vad som finns så kommer jag åka upp på antingen på onsdag eller torsdag igen, har ju bara 7 mil dit :D

tänkte ändå passa på å se om dom fått in något nytt...

ska nog köpa ridbyxor också :banana:
 
Sv: ullared fynd

Tvätta täcket först! Jag fick inte reklamera ett regntäcke som läckte pga att det inte var tvättat (det var inte lortigt, det syntes inte att det var använt i ett par timmar).
 
Sv: ullared fynd

IDAG ska jag till ullared !=).
om någon timma sådär. hoppas jag hittar lite fynd. !.
Någotni vill ha reda på därifrån !?: bara säjj till isf.!
 
Sv: ullared fynd

*knapplån*
Vet någon om det finns tävlingskavajer där? Är inte ute efter något speciellt märke, bara den passar mej. Hittar för sjutton ingen som räcker till. Har nog blivit bredare efter mina två graviditeter.
 
Sv: ullared fynd

*knapplån*
Vet någon om det finns tävlingskavajer där? Är inte ute efter något speciellt märke, bara den passar mej. Hittar för sjutton ingen som räcker till. Har nog blivit bredare efter mina två graviditeter.

japp, det finns kavajer i ullared.! vissa är väldigt fina faktiskt !
 
Sv: ullared fynd

KL

Jag var där i lördags. Handlade inte så mycket roligt.
2st B-vitamin
2st E-vitamin
2st Vitlök
1st äppelcidervinäger
3st ridbyxor
6st ridstrumpor
benrefelxer
ett grått schabrak med silverpasspoal
schampo
Ville köpa en vardagsgrimma men fanns inga snygga i rätt stl
 
Sv: ullared fynd

KL

Jag var där igår och fyyyy vad urplockat det var och till råga på allt så var två ridklubbar där o köpte en massa :mad:

Jag köpte:
*Glukosamin
*Bett
*Träns
*Stigbyglar
*Utetäcke
*Grimma
*Sadelpad (skitsöt grå/rosa)
*Schabrak (grått/rosa)
*Läderbalsam
*Borstar
*Ridjacka
*Skinnhandskar
*3-fingerhandskar
*2 magic vantar
*Benlindor
*Ridstrumpor
*Helskodda ridbrallor
*Dressyrgjord
*2 flaskor pälsglans

Tja, det var alla hästprylar iaf.
Betalade 1700:- för rubbet :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 418
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 806
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 625
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp