ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 853
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag köpte et skrittäcke där för några veckor sen, var mörkblå med en liten beige "passpoal" typ. Fleecefodrat och vattentätt :D fanns bara typ 5st och ´jag tog ett cob till min pålle, sen var alla slut efter sågra timmer :crazy: men dock var mitt förlitet :cry: Är tillsalu om du är intresserad,:angel: kostar 99:-...

Jag har köpt svarta stigläder där iaf, men kvaliteten var väl sisådär....fast vad räknar man med för 49:- :D

idag var jag i ullared!

köpte en massa saker, tänkte jag kunde bidra med några bilder :)

ett vintertäcke/300 gram-399 kr
14943745.jpg

ett thermotäcke-249 kr
14943748.jpg

ett fleecetäcke-99 kr
14943763.jpg

ett regntäcke/fodrat med fleece-299 kr
14943766.jpg

ett schabrak-70 kr
14943767.jpg

fortsättning...

ett schabrak-99 kr
14943811.jpg

Longergjord i läder-279 kr
14943813.jpg

sadeltvål plus blå ask att lägga den i/ bruna fleece lindor-22 kr-10 kr-40 kr
14943814.jpg

sadelgjord i läder med resår på ena sidan-199 kr
14943820.jpg

träns med hakar istället för spännen-149 kr
14943821.jpg

fortsättning...

här kommer bilder med tränset på hästen...

14943823.jpg

14943825.jpg

en ridväst till mig från roping country wear-119 kr
14943862.jpg

Åh vad mkt fint du hittade=)
Tyckte speciellt om det bruna schabraket och det rosarutiga täcket!

jag också! de är mina favoriter :love: jag älskar det rosarutiga täcket, men jag stod en bra stund å funderade på om det kunde passa en fux. frågade till å med folk om det. å jag tycker allt att hon är snygg i det! det är ju inte direkt chockrosa...

fanns massor fina saker idag, funderade på en fårskinnspadd, men jag behöver ju ingen så varför köpa... *bara måste ha nästa gång*

Jag tycker det funkade bra på din fux.
Jag har också en fuxfia och älskar rosa, men har kunnat hålla mig hittils:angel:
Men vi får se, det kanske följer med ett sånt när jag åker dit nästa gång, om det finns kvar :D

ja, det är så fint på henne :love: älskar också rosa, men vill inte ha för mycket. då blir det bara fult! lagom är bäst :)

gillar det bruna inslaget i det, chokladbrunt :d

:love: De rutiga täckena är underbara. Vilka storlekar fanns de i?

Det rosarutiga täcket fanns nog i en beige-brun färg oxå.. Kollade inte så noga men jag tror det ;) Har tyvärr det problemet med min häst att han ligger imellan alla storlekar, så täcken och träns är jättesvårt att köpa. Ibland kan han ha full på tränset men ibland måste han ha cob (men då passar inte pannbandet och tyglarna är för korta). Och på täcke så är 145cm lite för litet så han gör sönder dom i bogen, medans 155 är för stort :crazy: Kunde det inte finnas mellanstorlekar?

Vet ni om det finns träns och förbygel där i ljusbrunt (new tan/new market) ?

Vad har du för vanlig storlek på din pålle....min har ju cob i träns och grimma och 125 i täcke...tror du det skulle vara för stort?
Var i landet befinner sig du och pållen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka