ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Nä det är inte orättvist- hade jag bott så nära hade jag haft så mkt skit i huset att jag inte kom in genom dörren... hihihi

Ngn som vet om dom har krubbor.... Sådana men en massa metall runt som man skrivar fast på väggen??

Tur att det startades en ny tråd (:
Ska nog till ullared snart igen, var väl där för 3 veckor sen eller något:rofl:
Då köpte jag inte så mycket hästsaker, men nu är det igång letar ponny ju :) Så då får man ju storshoppa :banana::p

Jag kommer bara att påminna om detta en gång, sedan stängs denna tråden också.

Även I trådarna gäller forumregelerna. Inga prisförfrågningar, länkningar, copyrightbilder etc - då kommer jag att bli tvingad att ta bort tråden.

Jag åker dit på 20-15 min:angel:
Vi kanske borde flytta till gekås?:p

jag har "bott" där :angel:
Pojken och jag skulle dit på semestern men hittade ingenstans att tälta, vi körde runt i två timmar innan vi hittade en plats - vid sjön utanför Gekås! :banana:

ni som har vart där nyss - fanns det mycket bett? i somras hade de bara gummibett och pessoa.
I fjol fanns det MassoR!

Hur är utbudet på jackor? Skulle behöva ha en vindjacka men helst ngt känt märke :angel: ;) Visst har de lite märken på ridutrustningen där?

har dem foder tunnor??? i så fall vill jag gärna se bilder på dem!!

har inte kollat så noga, men jag vet att de brukar ha typ mountainhorse och nått annat jag känt ingen men som jag inte minns just nu =)

I fredags höll dom på att plocka upp en massa bett, men jag kollade inte så noga på vad det var för några :smirk:

Du skulle kunna kolla på vilka märken det finns på vindjackorna på hästavd :D :angel:

Är det nån som vet om det är svårt att få tag i täcken i stl 145 och om det finns fina stalltäcken med sprund :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 390
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 305
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka