"Ullared-Gekås"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tinap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 870
T

tinap

Åker till Ullare-Gekås om två veckor, för mig är det verkligen "bara" Gekås (kläder, bakplåtspapper mm), har inte varit där på ca 12 år. Finns det flera hästaffärer att välja bland eller är det Gekås som har allt i sortimentet?!!? Vi kommer vara där i ca 5h, vad rekomenderar ni, självklart kör vi dit för barnkläder, men vad mm? Handlar i vanliga fall på Granngården.

Sv: "Ullared-Gekås"

Innan hade dem ju en hästaffär på utsidan, men den är nerlagd. Så nu finns det bara hästsaker inne på Gekås!
Ska dit imorgon om det inte är för mycket folk!

Men vad finns det? Samma som på Granngården och Eko eller andra märken? Behöver det mesta nytt nu i vinter, täcken och schabrak. Är det bättre på Gekås än på Hööks?

Jag tycker att de håller samma kvalitet som hööks och eko, men såklart billigare ;) Vill du att jag ska lägga upp lite bilder från i lördags?

15792642.jpg

15792641.jpg

15792640.jpg

Försöker läsa vad jag kan om Gekås, men blir ändå inte riktigt klar över om jag åker till "ullared" (som vi alltid sagt) finns det då flera butiker att handla hästgrejor i?

nope, det är gekås som gäller, sen i halmstad ligger ju även hööks

Tack, jag ska dra med sambon alla våningar på Gekås för att leta häst!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 761
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 067
Senast: Blyger
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 441
Senast: alazzi
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med... 2
Svar
24
· Visningar
6 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka