panaccea
Trådstartare
Är det värt att satsa på ett ulltäcke? kan man använda det som foder under ett fodrat regntäcke i vinter? hade nämligen bara tänkt o köpa ett regntäcke och sen ha ett stall/svett/transporttäcke under när det börjar bli kallare (ska ju bara ha hästen några månader så vill inte slänga ut en massa pengar på saker som jag endå inte kommer använda till nästa häst)
Hästen i fråga är en fjording som kommer vara täckesklippt.. hur gör jag med halsen? vill ju helst inte ha något halstäcke eftersom det förstör manen, men fins det verkligen andra alternativ eller tror ni han klarar sig utan?
*suck* vilken djungel detta är
Kom gärna med billiga och bra förslag! (kvalitet är inte ett måste eftersom det bara kommer användas en säsong)
Snälla snabba svar för jag kommer inte ha så mkt tillgång till datorn innan jag får hem hästen!
Hästen i fråga är en fjording som kommer vara täckesklippt.. hur gör jag med halsen? vill ju helst inte ha något halstäcke eftersom det förstör manen, men fins det verkligen andra alternativ eller tror ni han klarar sig utan?
*suck* vilken djungel detta är
Kom gärna med billiga och bra förslag! (kvalitet är inte ett måste eftersom det bara kommer användas en säsong)
Snälla snabba svar för jag kommer inte ha så mkt tillgång till datorn innan jag får hem hästen!
Senast ändrad: