L
lill_flesky
Jag är på jakt efter ett riktigt fint ulltäcke att ha som transporttäcke och stalltäcke, men jag kan inte riktigt bestämma mig för märke och färg, så jag behöver lite tips!
Dom som jag väljer mellan just nu är Finn Tack, Mias eller Hansbo (är det någon som vet vad Hansbos ulletäcke ligger iför prisklass?). Vad finns det med för ulltäcken med bra kvalité i ullen?
Och så det svåraste
färgvalet. Jag brukar göra det enkelt för mig och köpa mörkblått till så mkt som möjligt, det ser inte lika skitigt ut. Fast det är ju iofs ganska tråkig färg. Jag ska ha täcket till en flugskimmel med ganska mkt grått och svart kvar i man och svans + ben.
Föresten, är det någon som har lite koll på hur varmt ett ulltäcke blir? Hur länge använder ni era ulltäcken?
Dom som jag väljer mellan just nu är Finn Tack, Mias eller Hansbo (är det någon som vet vad Hansbos ulletäcke ligger iför prisklass?). Vad finns det med för ulltäcken med bra kvalité i ullen?
Och så det svåraste
Föresten, är det någon som har lite koll på hur varmt ett ulltäcke blir? Hur länge använder ni era ulltäcken?