Sv: Ultraljud

Här är UL gratis, men vi får betala 40.- för en serie bilder, om man vill ha. Och det vill man ju såklart. :love:

Besöket tar nog max 30 minuter.

Här vill dom inte att man kissar timmarna innan besöket. Blåsan ska inte vara helt tom.
 
Sv: Ultraljud

Nu är jag hemma igen!

Besöket gick jättebra och allt såg ut som det skulle!!

Det var förövrigt gratis och vi fick med 3 fina bilder hem (även de gratis).

Det var helt otroligt att se detta lilla pyre som faktiskt ligger inne i min mage och lever om! Bebisen sprattlade och fixade och donade väldigt mycket med sina armar och händer. BM skojade med oss och sa att bebisen verkar vara väldigt fingerfärdig.

Kände att några tårar föll av glädje över att detta sker inne i mig:love:

Det enda tråkiga var att sambon inte kunde vara med idag. Men mamma ryckte in och även hos henne så kom några tårar.

Tänkte dela med mig av bilderna:

19826244.jpg


19826245.jpg


19826246.jpg


Den sista tycker jag är så häftig, ser ut som h*n vinkar :love:

Fick ett beräknat bf den 15 oktober och är alltså i vecka 13+4.
Så det blev framflyttat något, trodde att jag var i v. 15-16, men det gör ingenting!!
 
Sv: Ultraljud

lånar din knapp, hoppas det inte gör nåt..

Var med på UL idag, det var en riktig livlig rackare som var inneboende :love:

BF 15 september

19826907.jpg


19826908.jpg
 
Sv: Ultraljud

Ska bli jättespännande att se mina bilder! Hoppas jag kan komma i maj, min barnmorska tror att jag är i vecka 13-14 mu så du och jag kanske är precis lika långt gångna!
 
Sv: Ultraljud

Jisses vilka fina bilder, på mittenbilden ser det ju ut som om h*n suger lite på tummen! Men gud, jag får faktiskt också tårar i ögonen:)
 
Sv: Ultraljud

Där var det verkligen ben och armar överallt! Ja, nu sitter jag mest och grinar över era fina bilder här:)
 
Sv: Ultraljud

Där var det verkligen ben och armar överallt! Ja, nu sitter jag mest och grinar över era fina bilder här:)

Du är ensam :o Har mina UL bilder på kylskåpet, kollade datumet, shit de är ju över 1 år sen jag såg Rasmus för 1a ggr och då hade han 2 cm mellan öronen *lyckotårar*
 
Sv: Ultraljud

ja, det känns som hundra år sen man såg det lilal knytet första gången, och just nu kan jag knappt titta på bilderna förren jag grinar, så jäkla känslig just nu!
 
Sv: Ultraljud

Vilka härliga bilder! Jag vill också ha barn igen! :D

Hur gick det med blåsan då?

De sa till mej vid de tidiga ultraljuden (innan v 12 typ) att jag skulle ha full blåsa för att mer vätska gör att de ser bättre, ljudvågorna rör sej bättre då. Men sen är bebisen tillräckligt stor och det finns tillräckligt med vatten ändå, så då behöver man (tack och lov) inte ha full blåsa.
 
Sv: Ultraljud

Nu fick jag tag i dem, de sa det var tur jag ringde för de verkar ha räknat fel på en hel månad sa hon. Fick tid 8/5 istället! :)
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 984
Senast: Karro-Lina
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Sirap
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
814
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 268
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp