Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig om att lobelia verkar en aning knepig, igår ville jag inte rösta på henne för det kändes som om det hade blivit en hämnd röst istället för att tänka vidare. Nu gav mitt tänkande ett rätt dåligt utslag så det hade kanske varit bättre att hämndrösta.Ja, jag känner att jag är totalt lost i den här leken och nu kan jag inte ens skylla på att det är många att hålla reda på.Håller även med om mirtai, min röst hade lika gärna kunnat hamna där igår med, men så tyckte jag lobelia betedde sig mer märkligt. Vilket ingen annan verkade tycka.
![]()
Tankar?
![]()
Åh herregud, jag läser och läser men alla har ju typ röstat som om det var DL1 i alla lyncherna...Ja... duvet sånnadär... idéer om vad man tror/inte tror om övriga spelare?![]()
Det där brukar ju vara @Lobelia s grej!@Snurrfian bumpo inte bumbo tack så mycket!![]()
@Snurrfian bumpo inte bumbo tack så mycket!![]()
En något känslig LL tyckte jag var taskig som kallade siaren kass men det hoppas jag att alla förstår att det inte är den som har rollen som är kass utan rollen som sådan iom att den har så begränsade möjligheter. Dvs - konstruktören av rollen är kass...![]()
![]()