Kram!Behöver fixa inför svärmorsbesök imorgon och är helt slut efter dagens veterinärbesök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram!Behöver fixa inför svärmorsbesök imorgon och är helt slut efter dagens veterinärbesök.
Baserat på mitt eget inlägg tänker jag lägga min röst redan nu. Behöver fixa inför svärmorsbesök imorgon och är helt slut efter dagens veterinärbesök.
Jag tror att CaisaLundblad, trots sin förklaring, kan ha skrivit nåt som var menat i lyan. Att jag inte väljer snurrfian är för att jag inte har nån bra motivering.
hemlig röstar på CaisaLundblad
Jag funderar lite över Myrten-hemlig-bsf men frågan är om det finns något att hitta där, möjligtvis att Myrten försöker skydda bsf men då är jag tillbaka på samma spår som med LenaH vilket skulle ge Myrten, LenaH och BSF i lyan och den potentiella känns alldeles för erfaren för att göra en sån grej. Så jag undrar istället om det kan vara så att hemlig sitter i lyan och Myrten försöker skapa ett alibi till henne. Samtidigt så kan det var så att hemlig inte alls sitter i lyan...
Jag känner att jag vara kommer med cirkelförklaringar som inte leder någonstans alls just nu.![]()
Tack, som Snurrig gjorde - de vi vet var goda färgas gröna och de vi vet var onda färgas röda. Ger en bättre överblick.
Tack @Snurrfian !
Jag har lite svårt att gå tillbaka och kolla i leken just nu, orkar du ta upp vad ditt spår med LenaH var igen?
Meh? Jag kollade ju den här sidan, sorry, jag sa inget snurris.
#hatarattspelafrånmobilen
Jag citerade fel inlägg av mig självHur hänger det ihop? Att jag som ond skulle försvara Myrten i efterskott? Eller vad skrev jag innan DL som skulle peka på att jag skulle ha känt till Myrten i lyan?
Eller att jag som god vetat något? Vad/när? Jag hänger inte med i vad du menar?
Du citerar ditt inlägg ovan som från början var ett svar till mig i ditt röstinlägg?
Vi har alltså inte en lynch utan en omröstning där någon får två extraröster i dagens lynch.Röstlista DL1 kl 21
18.37 Madalitso röstar på Blacksmithfarm
20.03 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.12 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20.22 Myrten röstar på hemlig
20.30 Mirtai röstar på Madalitso
20.45 Habina röstar på mirtai
20,46 Caisa röstar på LenaH
20.50 Snurrfian röstar på Lobelia
20,56 Bumpo röstar på sookie
20,59 LenaH röstar på Mirtai
Om inte annat brukar det väl stå om ett inlägg ändrats efter att det postats?Jag tror mig iofs ha sett inlägg som ägaren säger sig ändrat (typ när de tar bort allt och skriver "dubbelt" vid dubbelpost) där det inte stått "ändrat", vet inte riktigt hur det funkar faktiskt.
Oavsett är det en vansklig teori, säg att jag hade skrivit något som var menat till nån annan och sen snabbt ändrat... Det hade ju lika gärna kunnat vara ett meddelande till LLs från en god som ett meddelande från en ulv till lyan?
Meh? Jag kollade ju den här sidan, sorry, jag sa inget snurris.
#hatarattspelafrånmobilen
Det hindar inte att jag hakar upp mig lite på motiveringen. Du försökte inte ens leta ulvar, men för all del du han ju rösta och inte som jag glömde det totalt tills Q frågade mig på fejan.Men som du kanske kunde utläsa av hela inlägget hamnade jag i tidsnöd på grund av svajig uppkoppling och hade inte möjlighet att gräva mer än så. Jag ville heller inte riskera att missa DL. Hellre en dåligt underbyggd förstadags-röst än att inte rösta alls kan jag tycka personligen.
Man har någon minut på sig att ändra utan att det syns i posten. Så inlägg kan mycket väl vara ändradd utan markering.Om inte annat brukar det väl stå om ett inlägg ändrats efter att det postats?Jag tror mig iofs ha sett inlägg som ägaren säger sig ändrat (typ när de tar bort allt och skriver "dubbelt" vid dubbelpost) där det inte stått "ändrat", vet inte riktigt hur det funkar faktiskt.
![]()
frågat om siaren, vilket skulle kunna vara en ulv som vill leda bort misstankarna, eller en god som är misstänksam, svårt att säga från så lite.
Föt att återigen förtydliga då, jag satt på tåget hem med totalt värdelös uppkoppling. Jag är på riktigt glad att nätet höll sig såpass stabilt att jag öht fick i väg en röst igår. Jag kollade snabbt vilka som inte skrivit alls i tråden och när en av de två som inte skrivit spelade sin första lek så var valet enkelt. Det var en totalt värdelös röst jag vet det men valet, som faktiskt inte var mitt utan snarare västtrafiks som vägrar installera wifi på sina tåg, var att inte rösta alls. I min bok är en dåligt underbyggd röst alltid bättre än ingen röst alls.Det hindar inte att jag hakar upp mig lite på motiveringen. Du försökte inte ens leta ulvar, men för all del du han ju rösta och inte som jag glömde det totalt tills Q frågade mig på fejan.
För mig är det ju liksom för dig en förstadagsröst där man försöker hitta något litet att hänga upp sin röst på. @Klara fick ju röst(er) för att hon duschade. Och jag vet inte hur många hånge BSF rykt för att honmär den enda som skrivit när hon tvingats rösta tidigt och därmed har skrivit något som är möjligt att tolka överhuvudtaget.
Jag vidhåller dock att det är skumt att inte leta ulvar men du lär säkert bättra dig.
Jag ville ha ett förtydligande. Säg att siaren frågat om glömmerallt, myrten och quarter4ever. Hon får då till svar "ulv", men vet inte vilken av dessa som är ulv. Det KAN vara myrten som lottades fram, eller så är någon av glömmerallt och quarter4ever också ulv (vilket de säkert är för de är LL:s).
Jag var kanske otydlig, menade att din kommentar om att Caisa och Snurris bondade kunde var ulvigt eller god som var misstänksam
Jag försökte läsa igenom inlägget och fixa alla otydliga meningar innan jag postade, men misslyckades tydligen![]()
Jag kan inte svara för de andra men anledningen till att jag röstade sent var att jag kom hem sent, jag hade typ 30 min på mig att läsa igenom och rösta.Vidare gör det mig en aning misstänksam mot bumpo Lenah och snurris som röstar sent. Jag tror att åtmonstone någon av dem är ulv och åtminstone halvt inne på att lägga en andraröst om det visade sig att en ulv kommit upp för "lynch", åtmonstone om de kunnat hitta på en inte alltför långsökt motivering.
Var är alla?Jag ser att lobelia och bumpo diskuterar en del, men det känns mest som att bumpo lagt en normal förstadagsröst och lobelia blir sådär misstänksam som hon blir när hon får en röst på sig. Vill helst inte tro att de spelar teater och sitter i lyan ihop.
![]()