Under anv.namnet?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare el_saba
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 907
E

el_saba

Hejsan. Jag undrar vad de är som står under sitt användar namn?? på mig så står de "Kravlare" på andra står de "Hoppare" osv. Hur ändrar man eller är de nåt som ändras med tiden?? Förstår inte.. *blyg*
Ni kan gärna få förklara för mig.. :)

Mia :p

Sv: Under anv.namnet?

En sak är bra att veta då man är ny förutom reglerna är att det finns en SÖKFUNKTION här ovanför.
På den gula raden så står det bl.a kontrollpanel. medlemslista m.m OCH sök - skriv in ett sökord där och klicka OK så hitter du en massa information av vad du vill veta..

moderator mysko.

Lycka till och välkommen till Buke :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
416
Senast: Rosett
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka