M
Magdalena
Nån som ska dit 5/11 (Älvsjömässan)? Jag ska dit och tänkte det kunde vara kul att säga hej till nån härifrån 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har eventuellt tänkt komma dit på lördagen - vad nu det är för datum?Magdalena skrev:Det är en helt suveränt rolig mässa! Massor med folk, så ta INTE med barnvagnen...
Ehh.. Du har inte sett min dunderklumpunge...Snurrfian skrev:Man kanske ska försöka lura in dig sjalarnas värld oxå...Fast det finna även bättre bärselar som man orkar bära en hel dag...
ameo skrev:Jag kommer kanske att kliva på tunneltåget i en ändstation och sen byta till en pendel nånstans, antar att centralen är bäst i så fall? Tunnelbana har jag vant mig vid, men pendeltågen ahr jag lyckats undvika hittils!![]()
mimus skrev:Är inte hundra än på att jag ska gå, och varför inte ta bilen??
ameo skrev:Ehh.. Du har inte sett min dunderklumpunge...6½ månad och väger nog fan snart 10 kg
Och vill helst räser-åla runt på golvet.
Dessutom ska jag nog inte ens försöka ge mig på något sådant bärprojekt, med mina ledbesvär (inkl ryggslutet), som förvärrats enormt sen jag fick honom. Hade jag varit frisk och kry hade det varit en annan sak, nu får jag ont av att bära honom genom halva huset...
ameo skrev:mimus:
tja, visst kan vi ta bilen om du vill, fast jag åker gärna kollektivt om det finns möjlighet - och det gör det ju uppenbarligen!Tänkte bara att det nog är lättare att hitta P-plats vid Mörby C än vid mässan...