Jamtland
Trådstartare
Min lilla Emma som blev ett för ett par månader sedan är helt enkelt underbar. Så länge hon är mätt och otrött så är hon ett strålande solsken. Idag mår jag verkligen pyton (fibromyagin påverkas av vädret) men Emma är lika glad som alltid. Jag har halvlegat framför teven och suttit framför datorn medan underbara Emma filosofar runt i huset och leker för sig själv. Hon är helt fantastisk på att roa sig själv, iofs kan det betyda en del städning för mig efteråt, men det är underbart dagar som dessa!!!
Min underbar treåring Stina är otroligt verbal för sin ålder, även hon ett fantastiskt solsken. Hon ger mig kramar och pussar och stryker håret ur mina ögon och säger med peppande röst "såja mamma, du behöver inte vara grinig" när jag säger att jag har ont...
Hon älskar att vara på dagis och dagispersonalen älskar henne. Är så skönt att det finns någonstans där hon kan få utlopp för sin överskottsenergi när hennes värdelösa mor har dåliga dagar.
De dagar jag mår bra så tar vi promenader, Emma i vagn, Stina med hunden i koppel. Stina kämpar på och kan gå flera kilometer, mestadels alltid glad. Blir hon trött så går det alltid att muta med mandariner eller löfte om att hon ska få se på film/barnprogram när vi kommer hem.
Herregud så jag älskar mina små raringar!!!
Jenny
Min underbar treåring Stina är otroligt verbal för sin ålder, även hon ett fantastiskt solsken. Hon ger mig kramar och pussar och stryker håret ur mina ögon och säger med peppande röst "såja mamma, du behöver inte vara grinig" när jag säger att jag har ont...
De dagar jag mår bra så tar vi promenader, Emma i vagn, Stina med hunden i koppel. Stina kämpar på och kan gå flera kilometer, mestadels alltid glad. Blir hon trött så går det alltid att muta med mandariner eller löfte om att hon ska få se på film/barnprogram när vi kommer hem.
Herregud så jag älskar mina små raringar!!!
Jenny