Underhylla

Stekspaden

Trådstartare
Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Vad ska man tänka på innan köp?

14342841-origpic-6d0635.webp

Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...

Visa bifogad fil 59101
Jag har två såna i mitt skafferi eftersom det är hysteriskt djupt, så jag förvarar småsaker som lätt kommer bort annars. :) Det man får tänka på är att det tar bort höjd men det säger sig kanske sig själv. ;) De är inte särskilt dyra på Ikea så det går att köpa och prova om det är ens grej. Jag funderar på att köpa några och ha i vår skrubb där man kan lägga mössor och vantar lättillgängligt på vintern.

Jag har fyra stycken i min stallgarderob men jag har den billigare varianten från Ikea. Jag har mindre saker som handskar pannband mm i dem.

Visa bifogad fil 59101
Haft en sådan på en IKEA-hylla som hade rätt långt mellan hallplanen så dessa korgar gjorde att jag fick mer förvaring som var lättillgänglig. Det var en öppen hylla utan dörrar, annars bör man såklart ta hänsyn till att en eventuell dörr går att stänga helt trots en sådan där.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
894
Senast: cassiopeja
·
  • Omröstning Omröstning
Kläder & Bli fin Vi ska på begravning nästa vecka då min sambos svågers pappa gått bort. Vi var alltså inte jättenära men träffades varje gång... 2
Svar
36
· Visningar
2 134
Senast: monster1
·
Hemmet Inser att jag måste köpa mig en "vanlig" dammsugare, då jag bor i en etta känns det inte värt att köpa en ny robot, då min gått sönder... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 051
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31