Underlivsplastik

Jag tror, observera tror (pga att jag inte känner att jag fick riktig klarhet i det under besöket) att krämen ska göra blygdläpparna mjukare och smidigare så att de liksom inte hamnar i kläm. Hittills har det gått mindre bra, minst sagt. Krämen gör snarare så att de liksom ”åker ut” enklare och därför hamnar i kläm ännu mer. Inte så skönt, alls.

Jag har en mycket liten del av ena läppen som kan hamna utanför vid enstaka tillfällen. När det hänt kan fet kräm dämpa det röda och irriterade (som gör att det området tenderar att lägga sig ute fortsatt). Så det kan bidra till att dels bryta förloppet, dels dämpa smärtan. Om jag kombinerar med att "vika in" och gör det till natten plus gärna en dag när jag kan gå hemma utan byxor/i lösa kläder. Har numera lärt mig att vika in så fort jag känner minsta tecken och kan då ofta hindra att irritationen utvecklas.

Kan det vara sådan användning som läkaren tänker sig? Tveksam om det löser något långsiktigt för den som har större problem som är konstanta. För mig är ju nyckeln att den kommer tillbaka till att hålla sig inne själv så som den mestadels gör. Eftersom jag vet hur ont den lilla tillfälliga fläcken gör så lider jag med dig.
 
Jag tror, observera tror (pga att jag inte känner att jag fick riktig klarhet i det under besöket) att krämen ska göra blygdläpparna mjukare och smidigare så att de liksom inte hamnar i kläm. Hittills har det gått mindre bra, minst sagt. Krämen gör snarare så att de liksom ”åker ut” enklare och därför hamnar i kläm ännu mer. Inte så skönt, alls.

Visst var det inte en läkare med egen uppsättning blygdläppar?

Min erfarenhet är att de stannar lättare där man vill ha de när de är lite torra. Men storleken har betydelse, får de inte plats fast man försöker fippla in de, går det inte så går det inte. Tycker att det kan också hjälpa att inte vara rakad, det skyddar lite mot nötning.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 222
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 194
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan (Jag hoppas att vi kan ha den här diskussionen utan att bli arga på varandra. Snälla ta ett djupt andetag innan du skriver något i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 094
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 382
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp