Underverket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Nu har jag hittat sladden till digitalkameran och vill så klart visa upp min heffaklump.

Stina

Var och vägde henne idag, hon har gått upp tre hekto sedan i fredags! :eek: Så amningen verkar fungera som den ska... :D

Jenny

Sv: Underverket

pappa kommer att få ha bössan laddad när hon växer upp ;) ! Så söööt :love: !!

Jaha så då var det bara att ta ut Pstaven och skaffa en nya... :D Hjälp vad söt hon är!! :love: Fredrik är klart intresserad!! Kan vi ta upp det till diskussion om siså där 20 år? Han är ju bara två månder äldre.... ;)

Fy på dig, inte visa sådana bilder när jag har halva tiden kvar... vill att någon ska vrida fram klockan just nu kan jag berätta!!!

Jättefin är hon!!

Jättefin. Och inte alls helt olik min Sara. :) Sara har bara lite mörkare hår, men ungefär lika mycket, kanske aningen mer.

Hoppas det funkar nu... Här är Sara.

Senast ändrad av en moderator:

Konstigt, jag kan se bilden själv (man får klicka på ordet Sara).

Jag har gått ner 11............. bara 3 kvar! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 757
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara... 2
Svar
21
· Visningar
2 660
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om... 2
Svar
21
· Visningar
1 291
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka