Bukefalos 28 år!

Undrar lite....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Undrar lite....

Ja, både frisyren och ramsorna var verkligen gammal fin huligantradition.

Jag tyckte faktiskt att de var skrämmande att se. Sådana kommer att sitta i riksdagen. I RIKSDAGEN! Reinfeldt har rätt, det här valresultatet måste få sjunka in först (innan man faktiskt förstår att det är sant).
 
Sv: Undrar lite....

Kritik mot modereringar (eller brist på moderering) ska tas antingen direkt med Gunnar eller via bukehjälpen - inte på det forumet man kritiserar. Därför ligger väl denna tråd här, jag tror det är (outtalad) kritik av modererandet som avses.
 
Sv: Undrar lite....

Ja, både frisyren och ramsorna var verkligen gammal fin huligantradition.

Jag tyckte faktiskt att de var skrämmande att se. Sådana kommer att sitta i riksdagen. I RIKSDAGEN!

Ja, gode tid. Vi pratade om det på jobbet på måndagen efter valet. Vi var alla rörande eniga om att om vi tänkt slinka in på en pub och ta en öl och puben hade befolkats av personer med samma stämning omkring sig som de på sd:s valvaka, så hade vi gått vidare till en annan pub. Vi hade inte vågat gå in, helt enkelt.

Jag tröstar mig med att de saknar kandidater på många håll och att avhoppen från de politiska uppdragen har varit omfattande under den här senaste valperioden, från deras sida.

Och ja, jag tycker att en del trådar har modererats på tok för snällt. Fast jag vet inte om snällt är rätt ord.

Jag har dock förståelse för att moderatorer inte hunnit/orkat, pga den enorma mängden tveksamma inlägg.
 
Sv: Undrar lite....

Och ja, jag tycker att en del trådar har modererats på tok för snällt. Fast jag vet inte om snällt är rätt ord.

Jag har dock förståelse för att moderatorer inte hunnit/orkat, pga den enorma mängden tveksamma inlägg.

Gissningsvis skulle det krävas ungefär tre moderatorer med betalt heltidsjobb för att hantera det där. Dessutom är det nog lika bra att låta folk hållas så att de inte får martyrroll och börjar gapa om åsiktscensur.

På ett vis kan det vara bra att folk får avslöja sig också så att man inte behöver fundera över var man har dem. Vissa trådar skiljer agnarna från vettet - och sd-trådarna hör nog dit.
 
Sv: Undrar lite....

Minst tre. Med elefanthud som tål alla elaka kommentarer som fås.

Jag hade allvarliga funderingar ett tag på att låsa alla trådar som pratar SD, rasism eller flyktingproblematik. (Eller slå ihop alla och sen låsa med hänvisning till att det var mer än 2000 inlägg i tråden - det hade nog orsakat jubelrop... :D)

Men nu satsar jag på att det hela antagligen självdör nån gång. Förhoppningsvis. Kanske.
 
Sv: Undrar lite....

Jag funderar på att starta en tråd om att vintra pelargoner när man bor i lägenhet. Den borde kunna bli rätt vilsam för dig, tycker jag.

:love:
 
Sv: Undrar lite....

Fast då skulle jag ju flytta över den till Hem&Hobby och så skulle Snurris få njuta av lugnet istället. (Jag brukar vila upp mig inne i hennes forum, orkidé-tråden är t ex fantastiskt lugnande efter en dag med raskravaller inne på Senior.)

Men tack för (om)tanken! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej, har en häst som har börjat få svamp i strålen. Blev rekommenderard att behandla det med TrushEnder eller väteperoxidlösning. Köpte...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 006
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 355
Senast: tanten
·
Avel Undrar om det är någon här som skulle vilja förklara lite om detta med genuppsättning osv…. Främst inom hbl/fb aveln. Har bland annat...
Svar
0
· Visningar
481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp