Bukefalos 28 år!

Torktumlare

Trådstartare
någon som känner till någon slags uppfödare som säljer undulater?
enda anledningen till att jag inte vill köpa ifrån djuraffär är för att jag har en pojke här hemma som är mycket tam. Är rädd att om jag skulle föra in en jätterädd undulat skulle han bli rädd. fågeln behöver inte vara tam bara inte livsrädd & kanske lite mer hanterad än dom jag sett i djuraffärerna.
Annars någon som vet ett sätt att hitta andra fågelmänniskor? ngt bra forum kanske?
 
Sv: Undulat

nu kom jag in. ingen av dem bor ens i närheten av malmö vilket gör det mkt svårt då jag ej har bil.

få leta vidare, tack för svar
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 389
Senast: ako
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 235
Senast: AbCdE
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 066
Senast: lundsbo
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 348
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp