Bukefalos 28 år!

Undulater og allergi...

S

sleepy

Samboeren min er allergisk for det meste. Tester hos legen viser at han også er allergisk for fugl.

Likevel skaffet vi oss undulat :crazy: Og det som er superfint er at dette har gått helt fint!!! :banana: Vi har hatt undulaten et halvt år nå.

Da undulater helst ikke skal holdes alene, vurderer vi å skaffe oss en til. Men hvordan blir dette med eventuell allergi? To undulater blir vel dobbelt så mye allergener, eller? :confused:
 
Sv: Undulater og allergi...

Så länge du dammsuger varje dag och kanske tom skaffar dig en luftrenare så borde det inte vara några problem.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 072
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp