JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ungdomarna sätter piff på 61-åringen
Moderator
Hästnyheter
(Kristianstadsbladet)
Det blir elitsatsning i Sölvesborgs hopplag för Sandra Liljegren nästa år! Den 16-åriga Broby-tjejen, som svarat...
Hästnyheter
(Kristianstadsbladet)
För bara några år sedan gick det mesta på tomgång. Nu är bilden annorlunda. Kristianstads Ridklubb är på gång...
Magen efter graviditet(er)
Övr. Barn Ärrbildningen är inget som är farligt att bråka med, inget som kan hända. Jag har fortfarande snart 6 år efteråt ”problem” med smärta i...
vemsomhelst123
Alldeles nyss
Svar: 18
Visningar: 820
Barn
Handdukar
Hemmet Utifrån den här kontexten så är det väl ett fullt rimligt argument? Är väl ingen som påstått att de byter ut handdukarna hemma...
MiniLi
4 minuter sedan
Smart watch
IT & mobiler Är det stora skillnader på nyare och äldre varianter? Förutom batteritid då såklart. Tänker om man inte får alla funktioner på en äldre?
CFrisk
16 minuter sedan
Oseriös avel 2023
Svar: 1 913
Visningar: 186 568
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Haft hund hela livet och sett ett stort antal hundar passera genom åren egna, bekantas och släktens. Typ ett fall av "stillsamt somna...
Bulldoozer
Idag kl 04:30
Svar: 24
Visningar: 1 247
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 915
Hund
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
3 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 354
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 720
Vård