Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

Grattis Grattis..så himla kul för dej, Pooh och Niklas!!! Fin fin häst!!!! :D

Vilka härliga fina bilder du fått upp både på din egen o Niklas hemsida Charlie....snart är det dags för 1 månads firandet ;)

Jag vet redan svaret. Ta det med resten av Buke sedan när tidningen är ute. ;) Krama lite på Mister från mig och min son.

Den måste jag också ha missat. "springer iväg och letar efter rätt nummer"

ja d får du allt...=) Charlie har ju gjort en tredje del för denna fantastiska framgång...Niklas en tredje del o Mister såklart den sista delen ;)

Nä jag såg inte en skymt av henne i reportaget?? Visst nämndes hennes namn men hon förtjänar väl för fasen en bild.

Äsch Niklas gjorde väl inte en tredjedel, han åkte ju bara med där på ryggen och glassade, hade jag oxå lyckats med :p

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 269
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 390
Senast: lilsan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 406
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka