Unghästen lyfte upp katten i svansen

Det är klart att kattungen kan ha skadats, men den behöver inte ha skadats. Det är bara att känna igenom den och se hur den reagerar.

Skulle känna igenom hela ryggen också, om det verkar ömt kan det ju bara vara muskelsträckning likväl som något värre.

Verkar katten okej hade jag nog inte oroat mig, annars går det ju att åka in och röntga för säkerhets skull. Svansen är ju ändå ryggraden, så hade katten haft ont hade jag nog åkt in.
Det beror ju lite på vilken katt det är, en kattunge klarar nog ett lyft i svansen bättre än en gammal överviktig pensionärskatt....

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 177
Senast: Asko
·
Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 670
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 106
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka