Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har börjat hitta en bra takt, formen är på G, påbörjat öppna och förvänd volt i skritt. Insutten i december-06.
Amie har vart mkt svårare, extremt vaken och har nästan aldrig haft alla 4 hovar i marken samtidigt!
En snabb rörelse och hon är borta med vinden..
Jag har en 3 årig QH hingst och var med på Greva nu i helgen i två trailklasser. Vi blev uteslutna i bägge klasserna men jag är endå jätte nöjd över vad vi presterade!![]()
Jag rider honom var annan eller tredje dag och de blir mest i skogen. Men han har börjat testa mig nu och jag hoppas att jag ska klara av honom. Annars ryker kulorna!!![]()
Tyckte det skulle passa bra med egen egen tråd (annars pratar vi sönder den andra).
Måste fråga hur ofta sitter du på henne och ungefär hur långa brukar era pass bli?
Rider du mestadels på banan eller växlar du?
mvh Eva
Satt på min 3-åring en gång i veckan ca 20-40 min. under okt-jan. I slutet av mars har jag börjat igen, tänker öka till ett par ggr/vecka till att börja med. Växlar mellan hagen och korta turer i omgivningarna.
Det finns tyvär ingen corral lr liknande att tillgå, men kommer hon bara ut i skogen lugnar hon sig! Så det är väl där det kommer fortsätta! Hon är super känslig och jätte smart, att ha nån på ryggen var inte så farligt, det var värre att ta sig dit upp!![]()
Men efter dagens pass är både jag och ägarna övertygade om att det går att göra ridhäst av henne med!![]()