Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Russin: Tack så mycket!
Det är alltid kul att kunna dela med sig av sin egen erfarenhet
Visst är det trevligare stämmning bland travfolket! Man kan alltid fråga varandra om råd osv och det är alltid nån som hjälper till.
Jag tycker det är såå mysigt att vara på stallbacken en dag när många kör jobb (eller när det är provlopp) för att alla pratar med alla, och det brukar vara helmysig stämmning.
Kommer nog aldrig att hitta en dressyr eller hopptävling där det är samma kompisanda.... men det är MIN åsikt!
Min dotters B-ponny står på bersåker. På ponnytravskolan. Om du är där någon gång kan du väl titta till honom. Han heter Russin. På travskolans hemsida är det han som är på första sidan. Han verkar ha det jätte bra där.
Så nu har jag tagit lite helkroppsbilder på Myra Inte för att dom blev så bra.! Gjorde det bara i all hast.. Sen knäppte jag en fin bild på hästkompisen
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...