Unghundsprovet

linafina

Trådstartare
Någon som kan berätta lite om det för mig. Jag vill veta så mycket som är möjligt.

Sökte på google men hittade inget speciellt, kanske är jag som är dålig på att söka iofs.

Någon som har tips på bra sidor där man kan läsa om det?

Sv: Unghundsprovet

Ring och hör med närmaste brukshundsklubb / gå in på dereas hemsida och kolla där...

Njae det finns ju något som heter unghundsprov om jag inte fattat helt fel och skrivs UHP som förkortning. Jag har ingen aning om vad det är men vill gärna veta.

Det var uthållighetsprov jag tänkte på. Men det finns visst något som heter Unghundsprov med.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 221
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 699
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 212
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka