JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Uppdaterad lista för karenstider
Moderator
Hästnyheter
Från den 1 februari gäller en ny, uppdaterad lista för karenstider och förbjudna substanser inför tävling. Förbundsveterinär Peter...
Hästnyheter
Nu har karenstiderna för flera substanser i mediciner till hästar uppdaterats. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Karenstiden för hästläkemedel innehållande bisfosfonater kommer från och med årsskiftet att förlängas från 28 till 60 dagar.
Substansen...
Hästnyheter
Genom LövstaStar ges generösa rabatter till de prestationsston som antas i projektet. Nu har Lövsta Stuteri uppdaterat sina kriterier...
Lekstuga
Småbarn Vi har betydligt större yta på verandor än gräsmatta, så det hade nog inte varit några konstigheter. Det hade funnits gott om utrymme...
Midsommarblomster
Alldeles nyss
Svar: 22
Visningar: 1 129
Barn
Semestra i Norrland
Fritid Har du tid så är Kungsleden mellan Abisko-Nikkaluokta en fantastisk tur och fjället är som vackrast på hösten plus att man slipper...
vilde
Alldeles nyss
Septisk artrit
Hästvård Vad tråkigt med din!
Jag kommer inte riktigt ihåg detaljerna, men gick tillbaka och kollade och han skadade sig 17 oktober, fick komma...
Mirtai
27 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 1 733
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Kolla med förbundet han är godkänd i.
Freazer
41 minuter sedan
Svar: 81
Visningar: 6 411
Avel
Väderomslag=ont?
Hästvård Ta prov för fästingsjukdom är mitt tips. Jag köpte en häst som din en gång. Funderade på vad som var fel, åkte och utredde hästen...
Freazer
44 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 431
Vård