Uppdatering av tilläggsprogram genomförd

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit något nytt?
Skriv gärna nedan om du hittar något som inte är översatt eller om något inte verkar fungera som det skall.
 
Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit något nytt?
Skriv gärna nedan om du hittar något som inte är översatt eller om något inte verkar fungera som det skall.
Finns ingen svarsruta längst ner i trådar som vanligt, ignorerades inlägg saknar "visa ignorerat innehåll" och man måste bekräfta om man ska gilla ett inlägg och den begäran om bekräftelsen är på engelska.

Är vad jag noterat just nu.
 
Problemet med svarsrutan verkar vara knutet till att man ignorera någon i tråden, jag provade med dig. Vet inte om reaktionerna också är kopplat till det, fick inte upp något om bekräftelse.
Någon annan?
Jag skall försöka hitta felet eller byta tillbaka just det programmet.
 
Problemet med svarsrutan verkar vara knutet till att man ignorera någon i tråden, jag provade med dig. Vet inte om reaktionerna också är kopplat till det, fick inte upp något om bekräftelse.
Någon annan?
Jag skall försöka hitta felet eller byta tillbaka just det programmet.
När folk citerar i sina svar går det inte att klicka för att se hela det citerade inlägget, man ser bara första delen.

Exempel det här inlägget
https://www.bukefalos.se/threads/stoeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-23.1512114/page-65#post-20036848

Ser ut såhär, finns inte längre något att klicka på för att se hela inlägget.

Screenshot_20221007-201220_Chrome.jpg

Däremot kunde jag i det här inlägget klicka på det jag citerade och få upp hela citatet..
 
Problemet med svarsrutan verkar vara knutet till att man ignorera någon i tråden, jag provade med dig. Vet inte om reaktionerna också är kopplat till det, fick inte upp något om bekräftelse.
Någon annan?
Jag skall försöka hitta felet eller byta tillbaka just det programmet.
Jag har problem med att när jag går in på en tråd där jag ignorerar någon så låser sig drop down menyerna längst upp. Jag kan heller inte välja att se ignorerade inlägg eller ens se att de är gjorda. Jag ser alltså på huvudsidan att sista inlägget i tråden är gjort av ignorerad användare men när jag går in i tråden så finns inte tillstymmelse till sagda inlägg.
 
Jag provade att delvis slå av ignorera-funktionen men det verkade inte hjälpa.
Jag vet tyvärr inte vad detta fel beror på, eftersom jag är tveksam till att det enbart är ignorera-funktionen får jag försöka söka vidare.
När jag testat verkar det enda som just nu fungerar är att gå till:
https://www.bukefalos.se/account/ignored
och sluta ignorera användare i de trådar man vill svara i.

Jag jobbar vidare men är inte säker på att jag hittar en lösning i kväll.
 
Och bara för det, kanske jag redan hittat vilket tilläggsprogram det var som ställde till det. Har slagit av det och nu kom svarsrutan fram för mig, har de andra felen försvunnit för er?
 
Då hoppas jag att just dessa problem verkligen är lösta, skriv om ni hittar något nytt eller nygammalt problem.
 
Jag har uppdaterat en handfull tilläggsprogram igen, handlar om buggrättningar. Tror inte det skall innebära några problem som det blev förra gången.
Hör av er om något verkar konstigt.
 
Det har nu kommit en uppdatering av tilläggsprogrammet som ställde till problem senast, jag kommer installera det snart, hör gärna av er om något, samma problem eller nya inträffar.
Programmet är tänkt att snabba upp sidorna för alla så det vore kul om det fungerade som det är tänkt.
 
Vet inte om det är därför men kan inte gilla saker ordentligt. Eller, jag kan, men då kommer jag till en helt ny sida med "bekräfta åtgärd/är du säker på att du vill gilla inlägget". Och jag kan inte välja skratt eller hjärta eller så.

Edit: Verkar bara vara i konstiga drömmar-tråden:cautious:

Edit 2: Nej, i fler trådar nu.
 
Någon annan som har samma problem?
Är det på mobil? Vilken webbläsare?
 
Någon annan som har samma problem?
Är det på mobil? Vilken webbläsare?
Såhär ser svarsrutan ut nu

Screenshot_20221108_141908_Chrome.jpg


Sedan strular ignorera igen, man "ser" inläggen, men de går inte att klicka på.
Görs vanligtvis inte, men beroende på svar så kan det hända.
 
Buggrättningarna som gjorts har tydligen inte löst problemen. Jag har avaktiverat tilläggsprogrammet igen.
Allt bör nu fungera som vanligt igen.
 
Jag gör ytterligare ett försök med detta tilläggsprogram, då utvecklaren nu skall ha löst just de problem ni råkat ut för. Återkom om ni ser något problem eller om det fungerar som det skall nu.
@Nahar @Gnist @Shaggy
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar väl mest om buggrättningar runt sådant som Notiser, Rapportera, Varningar och Sök. Som vanligt, skriv gärna här om ni...
Svar
3
· Visningar
376
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp