Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur går det för er?Dagistiden är ju förbi,och de har börjat gå den hårda skolan.
Har ni premieloppat?
/Lines-som idag spängt 1.30vallen med goood marginal
jag har 3 st tvååringar som passhästar. dom två hingstarna ska gå premie på måndag, blir spännande. Stoet är endast kört i ca 2 månader, så där är det bara grundträning som gäller.
mycket väl tömkörd...
och har just rasat in i en växtperiod, han var 1,53 när jag köpte honom i mars och är nu ca 1,57.....det tycker jag att jag kan skylla på i minst två veckor till! Premie blir det inget för oss....men han verkar travsäker, så start som treåring hoppas jag innerligt på!
tack! jo, var väldigt orolig över min buse, då han har ett humör och det regnade... han har dessutom nyligen bestämt att han ska gå med vanlig spärrgimma och inte pullar längre, jag drog väl den lite hårt för hans smak nån gång... Men han hamnade så instängt så han hann inte ens fundera på att springa ut... Den andre visade sin gamla stänkrädsla, men gick bra.
tack! jo, var väldigt orolig över min buse, då han har ett humör och det regnade... han har dessutom nyligen bestämt att han ska gå med vanlig spärrgimma och inte pullar längre, jag drog väl den lite hårt för hans smak nån gång... Men han hamnade så instängt så han hann inte ens fundera på att springa ut... Den andre visade sin gamla stänkrädsla, men gick bra.
Min är ganska sent inkörd (januari) och varit väldigt rullig, växt mycket men gick i alla fall 1.40 1640 meter på ett bra sätt förra veckan... Vi trimmar för att klara premie i oktober.
Har tre st och de tränar mellan 30-40. Två av dem är tyvärr dåligt inkörda, så det fick vi göra om när de kom... men de knatar på bra. Den ena killen är rejält stor, närmare 1.60,,,, undrar om han aldrig ska sluta växa
Nu får vi ju se om det blir premie, men det är vårat mål för iår
Trädgård & Växter Det hade blad och knopp när jag ställde ut det, men nu är grenarna lite svarta och trista. Har inte skrapat på barken än. Det kan ju...