Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahopp. En av mina favoritklubbar ordnar tävling i rallylydnad snart. Dubbla starter. Och jag jobbar såklart den dagen. Kollade med kollegor men nej, ingen kan byta pass...
Så, det får bli att vi tävlar lite längre bort istället på en ledig dag. Eller ja, "lite" längre bort, en timme extra restid enkel riktning... Hoppas innerligt att det blir värt det. Jag har inte tävlat rallylydnad på flera år. Lily har aldrig tävlat rallylydnad. Ebrah kommer vara skendräktigt grinig. Det kan bli antingen jättebra eller fiasko, men sådant kan man ju såklart inte veta i förväg.
Imorgon förmiddag ska vi träna en gång bara för att se hur vi ligger till. Känns det inte allt för hemskt så anmäler jag.
Klokt att ha det i åtanke. Det verkar som att det inte är så många starter på tävlingen långt bort, och en vän ville gärna med som hejarklack så hon kan iaf filma våra eländiga försökIbland sparar man in det ändå i tid. Körde första tävlingen nära oss med 50 starter, nästa tävling åkte jag en timme bort med hälften så många starter. I slutändan så var jag iväg totalt kortare tid på den tävling dår jag åkte längre bort även om det såklart blev mer tid i bilen.