Fortsättning, funkar halkskyddstejp? Vill inte att klorna ska fastna heller i mattan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir så avundsjuk, det ser magiskt ut
Funkar fint. Tejpade det åt pappas gamla hund i trappen.Fortsättning, funkar halkskyddstejp? Vill inte att klorna ska fastna heller i mattan.
Sliter inte det på tassarna? Eller finns det tejp utan sånt ”grus” på?Funkar fint. Tejpade det åt pappas gamla hund i trappen.
Det var inga problem för tassarna. Och var sånt med grus. Dock fäster tejpen som satanSliter inte det på tassarna? Eller finns det tejp utan sånt ”grus” på
Hemskt väder med småregn och plusgrader. Tur Bellan gillar att fysa i djupsnö…
Visa bifogad fil 162767
Nar Jag bodde pa ostkusten dar det ar varmt aret om sa korde jag fysio i vatten ... tills Jag berattade om ponden jag brukade kasta boll till Mandy och min granne sa glatt, "Ah, du menar 'gator pond'".Det brukade tydligen forvirra sig alligators dit ganska ofta ... sa plotsligt blev det tre ganger sa langt till en lamplig sjo.
Välkommen till trådenHejsan allihopa! Jag var på jakt efter en presentationstråd men hittade ingen, så vi hoppar med här istället! Tänkte att det är lite trevligt att skriva ett par rader om sig själv när man är helt ny
Jag har läst en hel del på Buke över de senaste 2 åren eller så då det finns så mycket kanon information om olika erfarenheter av både raser och annat. Numera är Buke en del av min "vakna till liv"-ritual innan jag orkar masa mig upp ur sängen på morgnarna, eller sängritual för att varva ner innan det är dags att somna. Nu har jag kommit hit för att knyta lite kontakter, lära mig av andra och dela med mig om livet med en (min) curly! Vi finns i sköna Värmland och hoppas på att så småningom umgås med andra hundmänniskor
Jag delar mitt liv med Knut, en snart 8 år gammal curly coated retriever, så en senior. Fast som hans fysioterapeut säger så vet han inte om att han är en senior och jisses vad det stämmer numera.. Han blir bara vildare och busigare med åldern. I princip varje dag består av att jag med dov röst säger "nuuuu.. kommer! jaaag.. ooooooch.. TAR DIG!" och så blir det morr och knorr och race med leksak i munnen
Men men, jag är väldigt glad över att han är så pigg och fräsch och GLAD trots mysko hälta, stelhet och så som gör att vi inte kan vara i närheten av så aktiva som vi vill. Därför lägger vi krut på att dagligen utöver 2,5 timmars promenader göra mer sansade saker (om än säkert inte alls "som man ska") såsom nosework/specialsök, sök av dummies och godis, tricks och rallylydnad. Planen är att börja gå regelbundet för en instruktör då rallylydnad verkligen passar oss! Jag väntar bara på information om min ekonomi.
Idag har vi inte hunnit göra något förutom att gå första promenaden med skräck pga fågelbajs ifrån en buske på overallen och ta en välbehövd dusch som jag har skjutit på, men det lär bli både sök och tricksande efter nästa promenad. Nu ska vi mest sitta och umgås medan han vilar efter maten.
Det är kul att vara här!![]()
Hejsan allihopa! Jag var på jakt efter en presentationstråd men hittade ingen, så vi hoppar med här istället! Tänkte att det är lite trevligt att skriva ett par rader om sig själv när man är helt ny
Jag har läst en hel del på Buke över de senaste 2 åren eller så då det finns så mycket kanon information om olika erfarenheter av både raser och annat. Numera är Buke en del av min "vakna till liv"-ritual innan jag orkar masa mig upp ur sängen på morgnarna, eller sängritual för att varva ner innan det är dags att somna. Nu har jag kommit hit för att knyta lite kontakter, lära mig av andra och dela med mig om livet med en (min) curly! Vi finns i sköna Värmland och hoppas på att så småningom umgås med andra hundmänniskor
Jag delar mitt liv med Knut, en snart 8 år gammal curly coated retriever, så en senior. Fast som hans fysioterapeut säger så vet han inte om att han är en senior och jisses vad det stämmer numera.. Han blir bara vildare och busigare med åldern. I princip varje dag består av att jag med dov röst säger "nuuuu.. kommer! jaaag.. ooooooch.. TAR DIG!" och så blir det morr och knorr och race med leksak i munnen
Men men, jag är väldigt glad över att han är så pigg och fräsch och GLAD trots mysko hälta, stelhet och så som gör att vi inte kan vara i närheten av så aktiva som vi vill. Därför lägger vi krut på att dagligen utöver 2,5 timmars promenader göra mer sansade saker (om än säkert inte alls "som man ska") såsom nosework/specialsök, sök av dummies och godis, tricks och rallylydnad. Planen är att börja gå regelbundet för en instruktör då rallylydnad verkligen passar oss! Jag väntar bara på information om min ekonomi.
Idag har vi inte hunnit göra något förutom att gå första promenaden med skräck pga fågelbajs ifrån en buske på overallen och ta en välbehövd dusch som jag har skjutit på, men det lär bli både sök och tricksande efter nästa promenad. Nu ska vi mest sitta och umgås medan han vilar efter maten.
Det är kul att vara här!![]()
Men nej, så fruktansvärtVi har inget annat än otur o ursäkta mitt ordspråk men fy faan för pyoMin älskade 1,5 åriga tik Nova gick igår bort pga pyo o nu e jag så otroligt less på precis allt. Från 8 hundar till 3 på 7 månader, de gör så fruktansvärt ont i mej
Min älskade lilla tjej![]()
Men fy va bedrövligtVi har inget annat än otur o ursäkta mitt ordspråk men fy faan för pyoMin älskade 1,5 åriga tik Nova gick igår bort pga pyo o nu e jag så otroligt less på precis allt. Från 8 hundar till 3 på 7 månader, de gör så fruktansvärt ont i mej
Min älskade lilla tjej![]()
Tack, ja just nu känns tanken på att sluta med hundar väldigt lockande men jag vet också att jag inte skulle klara mej en dag utan domMen nej, så fruktansvärt![]()
Beklagar verkligen