uppfostran..

har svårt att se hur det har med uppfostran att göra, snarare en vana... Kanske lite lathet :crazy:

Hundarna här får vara överallt. När jag var liten fick inte hunden vara i sängarna, men den gamla dog och valpen kom... Jag var mörkrädd och får att mina föräldrar skulle får lite egen tid så lät de hunden sova i min säng, så sedan jag var 6 år har jag haft en labrador i sängen, hon är nu 12 år och jag 18, hon sover inte hos mig längre, bara när jag vill pga "ändrade familjeförhållanden" (valp).

Terriern sitter i kökssoffan när vi äter, hon tigger aldrig, tittar knappt upp på bordet, bara sitter.

Weimaranern skulle inte få vara i möblerna bestämde mamma, men ni vet ju hur det går med valpar... Så när vi har gäster får man ursäkta hundhåren i möblerna och de ledsna ögonen som vill sitta i knäet :angel:

//E
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 951
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 141
Senast: Sandora
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: Caps
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 427
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp