Bukefalos 28 år!

Uppgradera IE ?

Adrenochrome

Trådstartare
Kan man inte uppgradera IE från 6 till 7 om man inte har XP installerat på sin dator ? Läste en gammal tråd ang div problem, någon rekommenderade uppgradering av IE. Jag har IE 6, tänkte hämta hem 7 då...men då står det så här:

Operativsystem:

Windows XP med Service Pack 2 (SP2)

Windows XP Professional x64 Edition

Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1)


Fungerar inte IE 7 om jag inte har XP ?
 
Sv: Uppgradera IE ?

Varför ska jag göra det ? Är det inte ett datorforum detta ? Skulle tro det finns folk här som kan detta och ev har provat själva. Får jag inte fråga dessa då ?? Om inte, vad sysslar man med på ett datorforum i såfall ?
 
Sv: Uppgradera IE ?

För att det är Microsoft som utvecklar IE och de är de som kan produkten bäst.

Här får du i bästa fall rätt svar.

Nedanstående del av svaret är i min roll som moderator:
Visst får du fråga här, men då får du ju räkna med att du får frågan om du gjort det du borde först, eller?
 
Sv: Uppgradera IE ?

Har jag uppenbarliga problem med min dator så ringer jag ju en support, men vanliga allmänna saker kan man ju lika gärna fråga här.
 
Sv: Uppgradera IE ?

Troligtvis får du snabbare och korrektare svar av Microsofts support, så jag kan inte låta bli att tycka att det är dumt att inte gå kortaste och lättaste vägen, men, men, det är ju ditt val. :angel:
 
Sv: Uppgradera IE ?

Mig vetligt går det inte att installera 7:an på lägre version än XP, har försökt med Win98 själv.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Citerar från en annan tråd som jag inte vill kapa.:) Med andra ord - hur storstädar man en dator? Jag har en 4 år gammal stationär...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: Maran
·
IT & mobiler What's wrong? Jag har IE 7 på min jobbdator, tycker det är himla bra och nu när jag äntligen fått ordning på Installer i min privata...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Noble McKen
·
J
IT & mobiler Hej! Hm, jag har ett litet problem som jag hoppas att någon här kan hjälpa mig med. Vad gör man för fel när den skivan som man...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: just-me
·
B
IT & mobiler Har dessa program på mitt jobb. Och då jag tycker det är kul att göra saker i dem så är ju drömmen att ha dem även hemma, men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Peach
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp