Kan inte installera IE 7

athena

Trådstartare
What's wrong? Jag har IE 7 på min jobbdator, tycker det är himla bra och nu när jag äntligen fått ordning på Installer i min privata dator tänkte jag dra hem det även hit.

Men. Har laddat från Microsofts hemsida. När den har packat upp och ska börja installera säger den att mitt operativsystem inte har samma språk?? Menar datorn språk som i svenska, engelska etc?

Jag har XP Media Center och så vitt jag kan bedöma är allt på svenska. Det var också en svensk version av IE 7 jag försökte installera. Så vad är problemet?
 
Sv: Kan inte installera IE 7

Exakt vad får du för felmeddelande? (Om felet är i en dialogruta kan du trycka ctrl-c för att kopiera texten, och ctrl-v för att klistra in den här).
 
Sv: Kan inte installera IE 7

"Den här installationen stöder inte det aktuella språket på operativsystemet."
 
Sv: Kan inte installera IE 7

Hämtade från Windos Update istället, då tog den tydligen rätt version så nu funkade det!
 
Sv: Kan inte installera IE 7

kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem men ville bara upplysa om att ie är som en schweizerost, släpper in massa saker som inte ska släppas in och drar in virus på datorn.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 164
IT & mobiler Fick igår meddelande från Windows update att där var nya uppdateringar hämtade dessa och det var bland annat nya explorer 7...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Kan man inte uppgradera IE från 6 till 7 om man inte har XP installerat på sin dator ? Läste en gammal tråd ang div problem, någon...
Svar
10
· Visningar
984
IT & mobiler Är det svårt att byta språk på XP ? Alternativt hur svårt är det att grundinstallera det ? Kan ju förklar lite så att ni förstår, jag...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp