uppgradering till Explorer 8

ameo

Trådstartare
Moderator
Vid min senaste Windows update blev jag rekommenderad att uppgradera till Explorer 8.
Jag avbröt det för stunden, för jag vill veta mer om IE8 innan jag installerar det.
Någon som har provat? VAD är det som skiljer det från IE7?

Sv: uppgradering till Explorer 8

tror nog nu att alla datorerna hemma har ie8, men jag kör mest med firefox så det är av mindre bekymmer.
tror egentligen inte att det är så stor skillnad, lite snabbare och aningens annorlunda utseende.
brukar tycka det är skönt att följa ms uppdateringar då de lätt glömmer äldre programvaror.
men har du en äldre burk skall du kanske undvika det.
p.s. godmorgon d.s.

Sv: uppgradering till Explorer 8

Det är rätt mycket som skiljer. Helt ny renderingsmotor, bättre avskiljning mellan tabbar etc. Även några nya fluffy saker (accelerators t.ex.) men de har jag inte brytt mig om att hålla koll på. Kort sagt en helt klart rekommenderad uppdatering.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 023
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hårtråd
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka