uppklassning osv

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Pargos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 837
P

Pargos

Känner mig smått förvirrad vad gäller klassindelningarna och uppklassning osv... Tänkte ev starta i en c-klass (wras), men innebär det då automatiskt att vi inte får starta i d-klass mer efter det?

Sv: uppklassning osv

Om du tar poäng i C-klass så får du hålla dig på den nivån i den grenen. OCh placerar man sig så är det antagligen där man SKA tävla!;)

Sv: uppklassning osv

Du får hoppas på att det är få startande o att du inte plaserar dig så bra . Då kan du fortfarand hänga kvar på en lägra nivå. Är det 4 startande o du kommer trea så får du inga poäng.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: Tuvstarr
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Jeffery
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
605
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka